صفحات

۱۳۹۱ مرداد ۸, یکشنبه

نگرانی از وضعیت جلیل محمدی و علیرضا عسگری به دلیل شرایط بد زندان!

نگاره: نگرانی از وضعیت جلیل محمدی و علیرضا عسگری به دلیل شرایط بد زندان!

جليل محمدي و عليرضا عسكري دو نفر باقيمانده از ۶۰ كارگري هستند كه در ۲۶ خرداد ماه در جريان حمله وحشيانه رژيم به مجمع عمومي جمعي از اعضاي كميته هماهنگي براي كمك به ايجاد تشكلهاي كارگري در شهر كرج دستگير شدند و هنوز در بازداشت بسر ميبرند. 

بنا بر آخرين خبر منتشر شده از سوي كميته هماهنگي، روز ۲۶ تيرماه جليل محمدي و عليرضا عسكري به "ندامتگاه مركزي كرج" منتقل شدند و بر اساس سابقه‌ای که در دست است، این زندان شرایط بسیار بدی دارد. گفته میشود تعداد بیشماری زندانیان خطرناک در آن بسر می‌برند و هرازگاهی جدال‌های خونینی در آن اتفاق می‌افتد که منجر به حوادث ناگواری می‌شود. 

به علاوه هم اكنون بهنام ابراهيم زاده، شاهرخ زمانی، محمد جراحي از اعضاي كميته پيگيري براي ايجاد تشكلهاي كارگري، علي اخوان از فعالين كارگري در تهران، رسول بداغي عضو كانون صنفي معلمان، عبدالرضا قنبري از معلمان معترض که به جرم شركت در تظاهرات ۶ دي سال ۸۸ حکم اعدام گرفته و بسیاري از فعالين سياسي ديگر در زندانند. تمامي كارگران زنداني و همه زندانيان سياسي بايد فورا از زندان آزاد شوند.‏جليل محمدي و عليرضا عسكري دو نفر باقيمانده از ۶۰ كارگري هستند كه در ۲۶ خرداد ماه در جريان حمله وحشيانه رژيم به مجمع عمومي جمعي از اعضاي كميته هماهنگي براي كمك به ايجاد تشكلهاي كارگري در شهر كرج دستگير شدند و هنوز در بازداشت بسر ميبرند.

  روز ۲۶ تيرماه جليل محمدي و عليرضا عسكري به "ندامتگاه مركزي كرج" منتقل شدند و بر اساس سابقه‌ای که در دست است، این زندان شرایط بسیار بدی دارد. گفته میشود تعداد بیشماری زندانیان خطرناک در آن بسر می‌برند و هرازگاهی جدال‌های خونینی در آن اتفاق می‌افتد که منجر به حوادث ناگواری می‌شود.

به علاوه هم اكنون بهنام ابراهيم زاده، شاهرخ زمانی، محمد جراحي از اعضاي كميته پيگيري براي ايجاد تشكلهاي كارگري، علي اخوان از فعالين كارگري در تهران، رسول بداغي عضو كانون صنفي معلمان، عبدالرضا قنبري از معلمان معترض که به جرم شركت در تظاهرات ۶ دي سال ۸۸ حکم اعدام گرفته و بسیاري از فعالين سياسي ديگر در زندانند. تمامي كارگران زنداني و همه زندانيان سياسي بايد فورا از زندان آزاد شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر