صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

تهدید و بازجویی دو تن از زندانیان سیاسی در زندان سنندج

تهدید و بازجویی دو تن از زندانیان سیاسی در زندان سنندج
روز گذشته دو تن از زندانیان سیاسی کرد محبوس در زندان سنندج از سوی ماموران وزارت اطلاعات مورد بازجویی و تهدید قرار گرفتند.
بنا به گزارش اعضای کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، چنگیز قدیم خیر و شورش رضایی  پس از انتقال به محل استقرار ماموران وزارت اطلاعات در زندان مرکزی سنندج مورد بازجویی و تهدید قرار گرفتند. بر اساس این گزارش تاکنون علت  احضار زندانی سیاسی کرد معلوم نشده است .
گفتنی است که این دو زندانی سیاسی چندین بار دیگر از طرف ماموران و بازجویان وزارت اطلاعات مورد تهدید قرار گرفته اند.
شایان ذکر است  شورش رضایی ، فردین فرجی و چنگیز قدم خیر که در اواخر خرداد ماه سال 1390 توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شده بودند چندی پیش دوباره از طرف مسئول اداره اطلاعات شهر سنندج که خود را با نام مهربان معرفی کرده و به این سه زندانی گفته است که اگر با ما همکاری نکنید و اطلاعات لازم را در اختیار ما نذارید به راحتی میتوان با پرونده سازی بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات شماها در معرض خطر صدور حکم اعدام قرار بگیرید.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنیروز گذشته دو تن از زندانیان سیاسی کرد محبوس در زندان سنندج از سوی ماموران وزارت اطلاعات مورد بازجویی و تهدید قرار گرفتند.
بنا به گزارش اعضای کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، چنگیز قدیم خیر و شورش رضایی پس از انتقال به محل استقرار ماموران وزارت اطلاعات در زندان مرکزی سنندج مورد بازجویی و تهدید قرار گرفتند. بر اساس این گزارش تاکنون علت اح
ضار زندانی سیاسی کرد معلوم نشده است .
گفتنی است که این دو زندانی سیاسی چندین بار دیگر از طرف ماموران و بازجویان وزارت اطلاعات مورد تهدید قرار گرفته اند.
شایان ذکر است شورش رضایی ، فردین فرجی و چنگیز قدم خیر که در اواخر خرداد ماه سال 1390 توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شده بودند چندی پیش دوباره از طرف مسئول اداره اطلاعات شهر سنندج که خود را با نام مهربان معرفی کرده و به این سه زندانی گفته است که اگر با ما همکاری نکنید و اطلاعات لازم را در اختیار ما نذارید به راحتی میتوان با پرونده سازی بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات شماها در معرض خطر صدور حکم اعدام قرار بگیرید.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر