صفحات

۱۳۹۱ مرداد ۲۶, پنجشنبه

نامه سرگشاده زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام به افکار عمومی

من نگران حال خودم نیستم لاکن بیاید نگاه کنید زندانهای ایران شده تجاوزخانه و هر روز دختران با ناله های گریان التماس میکنند ترا بخدا به من تجاوز نکنید در درون زندانهای جمهوری اسلامی ایران.
ما از سازمان ملل و جامعه جهانی درخواست میکنیم که . . . .

سلام
اسم من بخیتار معماری است یک دانشجو هستم چون در کشوری زندگی میکنم که تبعیض ملی و تبعیض قومی و مذهبی بیداد میزند و به دلیل اینکه که من یک شهرند کرد هستم و چند باری با یاران همدانشگاهیی خودم در باره وضعیت تاسفبار زندگی کردها بحث نموده ام. من را دستگیر نمودند و چون در کشور ایران به هیچ عنوان قانون حاکم نیست اتهاماتی واهی و دور از راستی که بنده به هیچ عنوان مرتکبش نشده ام متوجه بنده نموده اند و ما را به مرگ محکوم نموده اند و هم اکنون جانم در خطر است و هر لحظه منتظر هستم که درب زندان را باز کنند و بنده را برای اجرای حکم ناعادلانه ضد انسانی اعدام صدا کنند.

من نگران حال خودم نیستم لاکن بیاید نگاه کنید زندانهای ایران شده تجاوزخانه و هر روز دختران با ناله های گریان التماس میکنند ترا بخدا به من تجاوز نکنید در درون زندانهای جمهوری اسلامی ایران.

ما از سازمان ملل و جامعه جهانی درخواست میکنیم که بخاطر نقض حقوق بشر رژیم ایران را تنبیه کنید رژیم ایران هر روز و هر ساعت حقوق شهروندان خویش را نقض میکند بیتش از همه چیز فقر نداری و بیکاری و از این هم بگذریم شکنجه های قرون وسطی و دور از اصول بشری. خواهش میکنم صدایم را بشنوید من یک بیگناهم هیچ گناهی مکرده ام بجز اینکه یک شهروند کرد هستم در ایران کرد بودن عرب بودن و بلوچ بودن از دیدگاه حاکمان جرم محسوب میشود بنابر این من بیگناه هم به این جرم واهی گرفتار شده ام لطفا صدایم را بشنوید از جامعه جهانی و از سازمانهای حقوق بشری و سازمانهای منع شکنجه درخواست میکنم به یاری بنده و دوستان دیگر ی که به جرم واهی در زندانهای ایران گرفتار شده اند بشتابید.

با سپاس فراوان بختیار معماری زندانی اعدامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر