صفحات

۱۳۹۱ آبان ۱۲, جمعه

اکبر امینی زندانی سیاسی و از افراد فعال در گردهمایی های سیاسی، از دیروز پس از یورش مامورین امنیتی به سرای اهل قلم ناپدید شده است.


نگاره: ‏اکبر امینی زندانی سیاسی و از افراد فعال در گردهمایی های سیاسی، از دیروز پس از یورش مامورین امنیتی به سرای اهل قلم ناپدید شده است.
 
به گزارش خبرنگار سحام نیوز، اکبر امینی که به تازگی از زندان آزاد شده بود را از همان ابتدای یورش ماموران امنیتی به سرای اهل قلم، از بقیه بازداشت شدگان جدا کردند و به اتفاق دکتر قاسم شعله سعدی و مهدی خزعلی به مکان نامعلومی انتقال داده اند.
 
سرای اهل قلم، نام سلسله جلساتی است که به همت مهدی خزعلی برگزار می شد و فعالین سیاسی در آن به بحث پیرامون مسائل مختلف کشور می پرداختند.
 اکبر امینی، همان فردی بود که روز ۲۵ بهمن سال ۸۹ برای شرکت در تظاهرات به نفع مردم تونس و مصر، از جرثقیل واقع در چهارراه قصر بالا رفت و در حرکتی اعتراضی با در دست داشتن پرچمی سبز و عکس های جان باختگان اعتراضات جنبش مردمی موجب شکل گیری اولین هسته های اعتراضی در آن روز شد.‏
  اکبر امینی که به تازگی از زندان آزاد شده بود را از همان ابتدای یورش ماموران امنی
تی به سرای اهل قلم، از بقیه بازداشت شدگان جدا کردند و به اتفاق دکتر قاسم شعله سعدی و مهدی خزعلی به مکان نامعلومی انتقال داده اند.

سرای اهل قلم، نام سلسله جلساتی است که به همت مهدی خزعلی برگزار می شد و فعالین سیاسی در آن به بحث پیرامون مسائل مختلف کشور می پرداختند.
اکبر امینی، همان فردی بود که روز ۲۵ بهمن سال ۸۹ برای شرکت در تظاهرات به نفع مردم تونس و مصر، از جرثقیل واقع در چهارراه قصر بالا رفت و در حرکتی اعتراضی با در دست داشتن پرچمی سبز و عکس های جان باختگان اعتراضات جنبش مردمی موجب شکل گیری اولین هسته های اعتراضی در آن روز شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر